21 Nisan 2013 Pazar

Firtuna Öncesu Sessizluk

Firtuna Öncesu Sessizluk..


21 Nisan 2013 Pazar Günü Semih'le beraber DIŞDUBAK koyuna gitmeye karar verdik.Hemen çantalar hazırlandı.Çantamızın içine su, yiyecek ve giyecek koyduk.Bu güzel havada yola çıkalım dedik.


Havanın sıcak olaması nedeniyle yolda üstümüzdekileri çıkarıp çantamıza koyduk.



Bir süre yokuş çıktıktan sonra yolda gözümüze erik ağacı çıktı.Eeee göz hakkıdır dedik ve daldık eriklere.


Topladığımız erikleri poşetimize koyup yolumuza devam ettik.






Manzara adeta başımızı döndürüyordu.Ara ara durup fotoğraf çektik.






Dağ tepe demeden DIŞDUBAK yakınlarına geldik.Bisikletleri aşağıya deniz kenarına indirmek çok meşakkatli olacaktı.Bizde tepede uygun bir yere bisikletleri koyup aşağıya deniz kenarına yürüyerek inmeye karar verdik.Ve düştük yola..


Deniz çok güzeldi.Hiç dalga sesi gelmiyor, insanın içi huzurla doluyordu.Denizin açıklarında balık tutmaya gelmiş üç tekne dikkatimizi çekmişti.




Topladığımız eriklerimizi çıkardık.Bisküvi ve kolamızı da hazır hale getirdik.Artık işin en zor kısmı kalmıştı.
Mideyi bunlarla doldurmak :))))




Getirdiklerimizi atıştırırken hava bir anda kapamıştı.Tekneler hızla uzaklaşmakta,yağmur avşa adası ve denize yağmaktaydı.Havadaki bulutlar dikkatimizi çekiyor hortum benzeri görüntü bize hızla yaklaşıyordu.Çantalarımızı toplayıp hemen yola çıktık.Daha tepeyi çıkmaya başlamamıştık ki yağmur ben geldim :))) dedi.Montumu ve kapşonlu giysimi getirdiğime o an çok sevinmiştim.




Semih ise bulduğu bir köpük parçasıyla yağmurdan korunmaya çalışıyordu.Günümüz çok güzel geçmiş yağmurda unutulmayacak bir tat bırakmıştı.


 Tepeye hızla vardığımızda yağmur azalmıştı ben ise dikkatimi çeken karabaş otlarını toplayıp nereye koysam diye düşünüyordum.Semih hemen bir poşet çıkarıp bana uzattı. Çok yararlı olan bu bitkinin evde çayını yapıp içerim düşüncesiyle poşeti biraz doldurup düştük yola.Dönüş yolumuzu değiştirip dağ tepe patika su çamur demeden yolumuza devam ettik.Sonunda evimize vardık.Artk kendimizi ödüllendirmenin vakti gelmişti.


Bergamot özlü çayımızı yudumlarken tüm yorgunluğumuz üstümüzden gitmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder