13 Nisan 2013 Cumartesi

Balığın Tadı



BALIĞIN TADI



Nedir balığı lezzetli kılan?Hiç düşünmemişitim ama yaşadığı yeri ve cinsi önemlidir sanırım.Bence bunlardan daha önemlisi dostum dediğin adamlarla beraber yemek,manzaranın tadını çıkarmak olsa gerek.Hepsi birleşince balığın lezzeti daha bir başka oluyor.


Madem balık yapacağız önce ateşi yakmamız gerekir dedik.Ateş yakmakta usta iki adam Semih ve Turgut ateşi yakarken,en zor görevi yine ben almıştım.Balıkları temizleme işi. :)))

 Palamutlarımız her biri bir kişiyi rahat rahat doyuracak kadar büyüktü.

Turgut bizi düşünmüş köyden mısır getirmişti.Közde mısır kokusu o kadar güzeldi ki hala kokusunu alabiliyorum.
         

Bu arada fotoğraflarımızı çeken yakışıklı arkadaşımız Tahsin sosyal medyaya koyabileceğimiz fotoları bir fotoğrafçı gözüyle çekmekte en güzel kareleri yakalamak için ışığı en doğru şekilde kullanmanın peşindeydi. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder