1 Mayıs 2013 Çarşamba

Deniz Sevgisi


Öldüğüm zaman beni deniz sesi işitecek bir yere defnediniz.
(Barbaros Hayrettin Paşa)



Denize karşı nasıl bir aşkla bağlıyız ki deniz-mangal ikilisini hayatımızdan eksik etmiyoruz.
Tarih 30 Nisan mayolar özenle içimize giyilmiş ve Ali Reisin Taş adı verilen mevkiine doğru hareket başlamıştı.Bir yandan denizin soğuk olduğunu düşünüyor,diğer yandan kendimi motive edip arkadaşlar girerse bende girerim diyordum.





Ali Reisin Taşa varır varmaz Semih kendini suya attı.Eee artık sıra bendeydi.Üstümdekileri çıkarıp deniz kenarına geldiğimde, ayaklarımı denize sokmamla denizin soğukluğunu anlamıştım.Deniz buz gibiydi.Denize giren olmasaydı bende girmezdim fakat Semih'in denize atlaması planlarımı değiştirmiş,soğukta olsa girmek için bana cesaret vermişti.











Yemeğimizi yedikten sonra gelen çoban, yanlızlıktan konuşacak insan arıyordu galiba ki bizi bulmuştu.


Çoban Dayı anlattıkça anlatıyordu.Kamera görüntüsüyle bu anıda canlandıralım istedik.



Turgut Atatürk gibi durmuş uzaklara bakıyorda Tahsin napıyooo :))







Hedef vurma atış talimi yapıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder